Bankkártyával fizettem, de nem jött meg a feltöltés


Az online bankkártyás fizetésnél a jóváírás szinte azonnal megjelenik a profilodon. Ha ez mégsem történne meg, a következőket teheted.

Először is kérjük, ellenőrizd, hogy a bankszámládon van-e fedezet, illetve megjelent-e a számládon a megfelelő terhelés. Ha megjelent, akkor lépj ki a Loveboxból, majd újra lépj be, akkor már látnod kell a jóváírást.

Előfordulhat, hogy nem azonnal íródik jóvá a szolgáltatás, ha ez 7-9 percen belül nem történik meg, kérlek, írj nekünk.

Elképzelhető még, hogy a folyamat elakadt valahol félúton: ez esetben levonás sem történik természetesen a számládról. Ha nem látod nyomát a számládon a fizetésnek nyugodtan kíséreld meg azt újból, valószínű másodszorra sikerrel jársz.

 

Ha viszont a bankod levonta az összeget és mégsem kaptad meg a kívánt Loveboxos szolgáltatást, írj nekünk és utánanézünk, segítünk megoldani ezt!

 

Vissza
Nem találtad meg amit keresel?
Ha nem kaptál választ a kérdésere, problémádra, vagy írni szeretnél nekünk