SMS-ben váltottam, de nem kaptam meg a kért csomagot, vagy mást kaptam


Lehetséges, hogy olyan válaszüzenetet kaptál, ami szerint sikeres volt az SMS feltöltésed, mégsem látod az oldalon.

Előfordulhat, hogy úgy látod, valami nem stimmel az előfizetéseddel, amikor SMS-ben fizetsz. Az alábbiakat érdemes megnézned:

1. Ellenőrizd a számot, hogy jó helyre küldted-e az SMS-t: Mindig nézd meg alaposan, milyen telefonszámra küldöd a kódot, mert minden csomaghoz más telefonszám tartozik. Így nem érdemes lementened a telefonszámokat, jobb, ha az aktuális kód elküldésével egy időben írod be a telenfonszámot is!

2. Ellenőrizd a kódot: a BOX előtag és a megfelelő kód használata kell ahhoz, hogy a csomagodat  automatikusan jóvá tudjuk írni neked. Ellenőrizd, hogy a BOX szó után megvolt-e a "space" és a 8 jegyű kód. Írj nekünk, ha nem jutsz eredményre!

Vissza
Nem találtad meg amit keresel?
Ha nem kaptál választ a kérdésere, problémádra, vagy írni szeretnél nekünk