SMS-ben fizettem, de nem kaptam semmit


SMS-ben történt fizetésnél leginkább a telefonszámra és a beírt kódra kell figyelned.

Az alábbi dolgokat kell ellenőrizned, ha nem írta jóvá azonnal a rendszer a Lovebox előfizetésedet. Lépj ki, majd újra be a Loveboxon, hogy a rendszer frissíthesse magát. A legtöbbször ennyi elég, hogy megjelenjen az elmaradt csomagod.

Ha mindez még nem hoz megoldást, nézd meg, hogy a pontos telefonszámra küldted-e az SMS-ed. Ha ez is stimmel, akkor ellenőrizd, hogy az egyéni kódodat jól adtad-e meg: a “BOX” szócskával kezdődik-e, majd egy szóköz kihagyás után jön-e a számsor, amit az adott feltöltésnél kaptál tőlünk.

Ha ez sem segített, ellenőrizd, hogy a mobilszolgáltatódnál engedélyezve van-e az SMS fizetés egyáltalán a számodra.

Ha úgy látod, minden stimmel és mégsem kaptad meg a kívánt szolgáltatást, írj nekünk, segítünk! Mindenképp küldd el a telefonszámodat, a számot, ahova az üzenetet küldted és az üzenet pontos tartalmát is!

 

 

Vissza
Nem találtad meg amit keresel?
Ha nem kaptál választ a kérdésere, problémádra, vagy írni szeretnél nekünk